IdaLism.

Samlar ännu lite gamla verk

Här är en tavla som jag målade 2005 till min mosters 40-årsdag.
Jag ringde upp henne och frågade om hennes favorit-färg, -djur, -årstid, -blomma och det kan ha varit något mer också.. men sen gjorde jag iaf en tavla helt utifrån hennes favoritsaker. 


Tavlan är målad i akryl. 

#1 - Nathalie

Sv: Åh, tack, vilken komplimang! Fast Ikea lär få betala dyrt för min dalahäst, haha!



Vilka fina bilder du har, tur att jag hittade hit! God jul på dig med!

#2 - Elin

Åh, vilken underbar tavla!!

#3 - Kungen

mycket imponerande syster. Fick färg och dukar i julklapp. ska försöka skapa lite snart. :D längtar till den 22 januari. /kramar från mats.

Din bror alltså, du vet...

#4 - Emlan

hahha, ja skarttar bara åt masses kommentar xD

men tavlan ä helt underbar! ^^

de här ä din lillsyrra alltså, du vet... emlan, din lillsyrra :P